Pertama kali AWOK, saya buat !


Assalamualaikum dan salam sejahtera!
Selamat pagi ,jam 12.30AM

Apa khabar u all ! semalam 30/5 sudah pun berlalu beberapa minat .
Pengalaman baru hari itu adalah memandu kereta. Selama ini aku tak pernah memandu
kereta. Jadi aku pergi belajar amali 3 jam tadi dengan ZERO tak tahu apa-apa tentang cara nak memandu.

 Mula dari kosong dan aku boleh dapat 30% pengetahuan bukan sahaja itu malah aku juga boleh memandu ye (gembira nye ^^) walaupun agak perlahan tetaoi bagus lah juga untuk orang yang pertama kali macam aku ! 

Nilai disini, timbalah ilmu apa sekali , kerna disitu banyak nilai dan pengetahuan yang diperolehi . Sebagai contoh , dari tak tahu apa-apa berubah menjadi tahu . biar sedikit lama-lam menjadi bukit kan kan kan. 

Alhamdunillah, lesen L aku keluar pada minggu hadapan.Lesen keluar, maka keluar lah duit ku. Hahaha blur ! Persoalannya? Bila, dimana akan aku sambung lessen P pulak? Tunggu…

Hahaha ok sampai sini sahaja bila aku boleh memandu nanti akan aku tulis kembali sambungan nya agak lama rasanya. hahaa