Assalammualaikum buat pembaca

salam yang dari lailiutara untuk anda
apa yang nak lailiutara cerita pada kali ini adalah berkenaan dgn kehidupan selama 2 hari aku di universiti setakat ini.
uhuhuhu
Alhamdunillah tanggal 10/6 aku masuk universiti. kini aku sudah sem3 senior sikit dah. hihi merepak lebih .
hahaha
first, aku daftar pada hari sabtu, ambil kunci sambil baiki kunci basikal aku .hihi aku balik rumah semula
dan datang balik pada keesokkan harinya ahad punya malam.
masuk-masuk bilik dah berubah mereka ubah tempat katil, almari dan sebagai.. :(
sebelum sampai mak aku dah belikan aku banyak sangat barang yang aku suka dan nak . thanks mak.
mmmuahh (satu ciuman melekit)

berbalik pulak cerita lepas masuk bilik, tgk-tgk 7 org ahli bilik dapat bilik c katil 4 almari 4. aku tak
terkejut kerna aku dah tahu dari mula ahli ye berapa. 5 ahli sebenar dan 2 menumpang.

kenapa lah pihak yang bertanggungjawab tu U**(malas nak sebut kang...) sekurang-kurangnya bagi lah
tilam . aduiii . nak buat cam ner ... tak pun bagi lah blok besar.

kini aku rasmikan ahli roomate sem3 adalah seramai 7 orang. mereka dikalangan kawan sekelas dan juga
seorang lagi kawan baru. nice to meet u friends ^.^

dira,hanim,zura,ida dan aku adalah ahli tetap dan dua orang lagi faezah dan kak fatin menumpang.
apa-apa pun setakat ni keadaan masih ok .

 nice to meet you guy